Короткий опис(реферат):
Популярність баскетболу пояснюється ще й тим, що він впливає на загальну фізичну підготовку, з його допомогою вдосконалюється швидкість, сила, витривалість, гнучкість, координаційні якості, засвоюються такі важливо-необхідні якості як: біг, стрибки, тощо. Гра в баскетбол відрізняється високою активністю потребує прояву різносторонніх фізичних якостей і рухових дій, інтелектуальних здібностей, моральних і вольових якостей. Ці особливості роблять баскетбол одним з найбільш діючих оздоровчих і виховних засобів фізичного виховання учнів середніх класів. Оздоровча цінність баскетболу виключно висока. Здійснюється вплив на функціональний стан ЦНС. Розширюються можливості і інших функціональних систем організму, особливо серцево-судинної. Під час гри відбуваються позитивні зміни в опорно-руховому апараті, виявляється висока координованість і точність рухів, в зоровому аналізаторі розширюється поле зору і покращується глибинний зір, у вестибулярному апараті підвищується ступінь його стійкості. Отже, актуальність дослідження зумовлена, з одного боку, цінністю баскетболу як засобу фізичного виховання учня, а з іншого – відсутністю теоретично обґрунтованої, ефективної технології навчання гри в баскетбол учнів закладу загальної середньої освіти. Мета дослідження – розробити науково-обґрунтовану методику концентрованого навчання учнів гри в баскетбол та експериментально перевірити її ефективність.