Короткий опис(реферат):
Залучаючись до туристсько-краєзнавчої діяльності, людина опановує здатність дистанціюватися від власних стереотипів світовідчуття і світорозуміння й усвідомлювати універсальні виміри соціокультурного середовища в комунікативній єдності з іншими, і таким чином виявляти їхню цивілізаційну спільність і відмінність. Науковці розглядають філософські засади туризму, акцентують на позитивному впливі на світовідчування, погляди, переконання краєзнавчої діяльності; розглядають основні напрями поєднання туризму і краєзнавства. Однак поза увагою науковців залишилася таке важливе питання, як використання туристично-краєзнавчої діяльності для громадянського виховання особистості, зокрема студентів педагогічних спеціальностей закладів вищої освіти як майбутніх професійних педагогів, одне з провідних завдань яких полягає у вихованні в учнів громадянських якостей Мета дослідження – здійснити комплексний науковий аналіз проблеми громадянського виховання студентів педагогічних спеціальностей закладів вищої освіти, визначити, науково обґрунтувати та апробувати модель підвищення ефективності громадянського виховання студентів засобами туристично-краєзнавчої діяльності.