Короткий опис(реферат):
Останнім часом зростає кількість досліджень із забезпечення індивідуального, диференційованого підходів до учнів, ураховуючи типологічні характеристики. Проте, практично відсутні дослідження, спрямовані на вирішення завдань, пов’язаних з індивідуалізацією фізичного виховання старшокласників, у яких основу становить морфофункціональний статус останніх. У зв’язку з цим було обрано тему дипломної роботи магістра. Необхідність індивідуалізації навчально-виховного процесу сьогодні усвідомлюється як провідна тенденція сучасної школи, що вимагає разом зі створенням нових навчальних програм також розроблення технологій і методик, спрямованих на забезпечення вибору кожним учнем шляхів творчого оволодіння знаннями, формування вмінь, навичок, покращення фізичних здоров’я і підготовленості, а також самовдосконалення і самореалізації в процесі фізичного виховання. Мета дослідження –– сформувати умови для індивідуалізації фізичного виховання учнів старшої школи.