Короткий опис(реферат):
Характерною рисою сьогодення є важливість протікання глобалізаційних процесів в сучасному світі та вплив їх не тільки на економіку, право, політику, а й на таку основну сферу суспільного життя, як освіта. Підписання «Болонської декларації» країнами Європи і вступ України до Болонського процесу (2005) доводить очевидність інтенсивної реалізації стратегії глобалізації і створення єдиного полікультурного освітнього простору, функціонування якого можливо тільки в умовах володіння іноземними мовами. Більш того, відбувся зсув акценту з білінгвізму як провідної форми міжмовної взаємодії на мультилінгвізм. Володіння тільки однією мовою недостатнє для успішної cамореалізації в сучасному багатомовному світі, саме тому мультилінгвізм в системі навчання іноземних мов є важливим пріоритетом. Мета – розглянути поняття мультилінгвізму, дослідити умови його застосування в системі освіти України, зокрема, в професійній підготовці студентів, а також визначити оптимальні його моделі в системі загальної вищої освіти сучасного полікультурного суспільства.