Короткий опис(реферат):
Розвиток лінгвістичної науки демонструє постійний різносторонній інтерес до дослідження фразеологічного фонду у мові масмедіа: фразеологічні інновації у пресі, прагмалінгвістичні особливості фразеологізмів сучасної німецькомовної та україномовної преси, прислів’я та приказки, фразеологічні модифікації у пресі, Т. П. Свердан, Д. Ю. Сизонов). Публікації B. Sandig висвітлюють уживання фразеологізмів у газетних глосах. Однак, дослідження фразеологічного матеріалу у текстах німецькомовних астрологічних прогнозів не здійснювалося. Актуальність дослідження визначається інтеграцією фразеологічної теорії з медіалінгвістикою, що дає змогу виявити роль сталих словосполучень як конструкцій, які відзначаються єдністю форми і значення, у структурі медіа-текстів різних жанрів. Серед них важливе місце посідає адресно-довідковий підконтент на сторінках журналів, головне призначення яких - вплив на аудиторію, у найбільш широкому розумінні. Метою дослідження є визначення особливостей використання фразеологізмів у текстах німецькомовних астрологічних прогнозів на матеріалі жіночих та молодіжних журналів.