Короткий опис(реферат):
Контроль є невід’ємною складовою частиною системи навчання іноземних мов. Успішна реалізація функцій контролю впливає не лише на ефективність самого контролю, але й всього процесу навчання. Контроль та оцінювання є доволі суб’єктивними, методи їх реалізації вважають застарілими. Отже, виникає необхідність впровадження системи контролю максимальної об’єктивності та можливості вимірювання оцінки за допомогою якісних та кількісних показників. В умовах сьогодення звертаючи увагу на прискорений науково-технічний прогресс при зростанні потоку інформації все більшого значення набуває читання іноземною мовою, а сучасні технології та веб-сервіси пропонують різноманітні варіанти вирішення питання контролю. Саме тому, на нашу думку, тема дослідження є актуальною. Мета роботи – дослідити сучасні форми контролю та особливості його організаціїі, практично розробити комплекс вправ для перевірки рівня сформованості у старшокласників мовленнєвої компетентності у читанні.