Короткий опис(реферат):
В останні часи своєрідним «загальним місцем» науково-педагогічних досліджень стало твердження про те, що сьогодні формується принципово новий підхід до вивчення літературних творів у школі, що вже не можна навчати по-старому, а словесник ХХІ століття прекрасно володіє науковими досягненнями нового тисячоліття, векторами світоглядів, кращими педагогічними системами й освітніми технологіями прилучення учнів до читання. Насправді ж часто ситуація зовсім інакша. Сучасному педагогу в епоху змін у всіх сферах суспільного і мистецького життя пропонується безліч ідей, пропозицій, нових підходів до викладання предмета «Зарубіжна література». Перед учителем неодмінно постає проблема вибору: куди рухатись далі у цьому хаосі інформації. Необхідно окреслити ключові тенденції у засвоєнні учнями ліричних творів, щоб створити умови для усвідомлення школярами виховного значення поетичних образів, спрямувати роботу над цими образами у напряму формування ціннісних орієнтацій, світоглядних та моральних переконань. Все вищезазначене обумовлює актуальність дослідження. Мета роботи – визначення змісту і ролі сучасних підходів до вивчення ліричних творів зарубіжної літератури, що спрямовані на інтелектуальний, творчий і емоційний розвиток учнів, окреслити умови їх використання в закладі загальної середньої освіти ІІІ ступеня.