Abstract:
Наукове дослідження присвячене розгляду «під мікроскопом» таких дискурсивних маркерів як самостійних одиниць, іхня специфіка, функції, а також аналіз та категоризації дискурсивних маркерів на основі молодіжної онлайн комунікації. Актуальність вибору теми полягає в тому, що у сучасній лінгвістичній науці все більший інтерес проявляється до вивчення мови як когнітивної здатності, що виражається в специфіці досліджень, спрямованих на виявлення особливостей функціонування мовних засобів, що беруть участь в процесах концептуалізації та категоризації як двох векторів пізнавальної діяльності людини. Незважаючи на велику кількість робіт, що розглядають в різних ракурсах дискурсивні маркери англійської мови до сих пір не можна говорити про наявність достатньої кількості спеціальних досліджень, присвячених дискурсивним маркерами молодіжної онлайн комунікації. У нашій роботі робиться спроба комплексного опису дискурсивних маркерів англійської мови з урахуванням їх семантики і прагматики. Метою роботи є виявлення комунікативно-когнітивних особливостей англомовних дискурсивних маркерів, визначення їх функцій на матеріалі спілкування молоді в Інтернеті.