Abstract:
На сьогодні засоби масової інформації розвиваються надзвичайно швидкими темпами. Кожного дня все нові та нові інформаційні джерела стають доступними для кожного з нас, цим самим, проникаючи у всі сфери нашого життя та сприяючи формуванню суспільної думки. Дипломну роботу присвячено дослідженню явища повтору в текстах новин англомовних газет через його комунікативно-когнітивне функціонування. Дослідження здійснювалося на матеріалі англомовних текстів, що повідомляють нову інформацію про події у світі, у сфері науки, техніки, культури та освіти. Актуальність роботи визначається загальною тенденцією, у межах сучасної лінгвістики, дослідження комунікативно-когнітивних характеристик мовних явищ, їх комплексного аналізу, а також тим, що явище повтору залишається недостатньо вивченим у рамках англомовного газетного дискурсу. Додає актуальності й необхідність ґрунтовного дослідження повторів з точки зору їх місця в процесі інформування суспільства, забезпечення ефективності комунікації через тексти газет. Мета роботи полягає у визначенні ролі повторів в текстах новин британських та американських газет із застосуванням комунікативно-когнітивного підходу.