Аннотации:
Під засобами масової інформації прийнято розуміти соціальні інститути, що забезпечують збір, обробку і поширення інформації в масовому масштабі. Масова інформація призначена для поширення, практично, з одночасністю споживання чисельно великих, зазвичай географічно розосереджених аудиторій. Передана інформація обов’язково повинна відповідати суспільним інтересам. А поширення – невід’ємна частина масового духовного спілкування людей, яке виникло на певному щаблі розвитку людства як безпосередня міжособистісна комунікація. Актуальність дослідження. Формування здорового способу життя сьогодні є актуальною проблемою держави, оскільки це поняття охоплює широкий спектр засобів і прийомів, які дозволяють бути успішними і здоровими. До однією з причин ситуації, що склалася, можна віднести применшення значущості фізичної культури і спорту. У зв’язку з цим, з боку держави приймаються певні кроки в цьому напрямку. Метою нашого дослідження є з’ясувати, яке місце посідають регіональні ЗМІ у формуванні здорового способу життя, охарактеризувати показник рівня занять спортом за допомогою методів та прийомів ЗМІ, навіть під час нестабільної ситуації в країні.