Аннотации:
Магістерська робота присвячена одній з актуальних проблем, а саме методики вивчення української літератури – проблемі стану мистецької освіти в школі, інтегруючої ролі української літератури у формуванні в учнів системи художнього мислення. Аналіз цієї методичної категорії засвідчує розмаїтість підходів до її тлумачення, недостатню теоретичну виразність і термінологічну окресленість, довільне оперування психологічним інструментарієм. Проте українськими і зарубіжними дослідниками на сьогодні зроблено чимало в осмисленні і розробленні цього складного, багатоаспектного поняття. В основному методисти та науковці зійшлися у визнанні необхідності введення в курс української літератури творів суміжних мистецтв. Адже під час вивчення мистецтва слова музика, живопис, кіно, скульптура та інші види мистецтв впливають на різні сфери сприймання, а отже і дають додатковий стимул для розуміння літератури і розвитку особистості в цілому. Мета роботи – обґрунтувати концепцію вивчення української літератури у взаємозв’язку з театральним мистецтвом, визначити умови ефективності її сприймання та перевірка цього процесу в умовах роботи зі старшокласниками закладу освіти.