ElarK-PNU

Ергономічний підхід до організації навчально-пізнавальної діяльності в кабінеті інформатики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Очаківський, Максим Миколайович
dc.date.accessioned 2021-02-10T13:37:04Z
dc.date.available 2021-02-10T13:37:04Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Очаківський М. М. Ергономічний підхід до організації навчально-пізнавальної діяльності в кабінеті інформатики: магістерська роб.: 015 Професійна освіта (Охорона праці) / Максим Миколайович Очаківський. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 57 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4328
dc.description.abstract Оптимізація чинників навчального середовища сприяє вдосконаленню умов праці учнів і вчителів. З позицій ергономіки навчальну діяльність, як і трудову, розглядають як процес перетворення інформації та енергії, який відбувається в системі "учитель – учень – засоби навчання – навчальне середовище". На сучасному етапі історичного розвитку суспільства у сфері освіти доцільно говорити про ергономіко-педагогічні умови праці. Розуміючи їх як сукупність специфічних чинників, що впливають на обсяг і тривалість навчально-інформаційного, психофізіологічного та емоційного навантаження у процесі навчально-виховної діяльності учителів і учнів. Загальна мета дослідити особливості запровадження ергономічних підходів щодо облаштування кабінету інформатики загальноосвітніх навчальних закладів для безпечного проведення навчальних занять. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Ергономічний підхід до організації навчально-пізнавальної діяльності в кабінеті інформатики uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу