Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Очаківський, Максим Миколайович | |
dc.date.accessioned | 2021-02-10T13:37:04Z | |
dc.date.available | 2021-02-10T13:37:04Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Очаківський М. М. Ергономічний підхід до організації навчально-пізнавальної діяльності в кабінеті інформатики: магістерська роб.: 015 Професійна освіта (Охорона праці) / Максим Миколайович Очаківський. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 57 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4328 | |
dc.description.abstract | Оптимізація чинників навчального середовища сприяє вдосконаленню умов праці учнів і вчителів. З позицій ергономіки навчальну діяльність, як і трудову, розглядають як процес перетворення інформації та енергії, який відбувається в системі "учитель – учень – засоби навчання – навчальне середовище". На сучасному етапі історичного розвитку суспільства у сфері освіти доцільно говорити про ергономіко-педагогічні умови праці. Розуміючи їх як сукупність специфічних чинників, що впливають на обсяг і тривалість навчально-інформаційного, психофізіологічного та емоційного навантаження у процесі навчально-виховної діяльності учителів і учнів. Загальна мета дослідити особливості запровадження ергономічних підходів щодо облаштування кабінету інформатики загальноосвітніх навчальних закладів для безпечного проведення навчальних занять. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Ергономічний підхід до організації навчально-пізнавальної діяльності в кабінеті інформатики | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |