dc.description.abstract |
Необхідність підвищення якості підготовки спеціалістів в умовах докорінної реформи освіти визначає пошук нових форм і методів організації навчального процесу, застосування прогресивних технологій навчання в умовах ринкової економіки. Відповідно, навчальний процес повинен враховувати тенденції суспільного розвитку і психологію молоді, а форми і методи реалізації навчального процесу – принципи демократії, академічних свобод, справедливості, конкуренції, всеохоплюючого контролю і самоконтролю, дисципліни й відповідальності, педагогіки співробітництва в системі студент – викладач. Важливою умовою підвищення якості підготовки спеціалістів є розвиток і удосконалення форм і методів контролю якості викладання і навчальних досягнень студентів. Навчальний процес як складна багатофакторна система здійснюється тільки при надійній діагностиці рівня знань студентів у вигляді зворотного зв’язку (через контроль за ходом і результатами навчального процесу). Актуальність роботи полягає у впровадження онлайн тестів на будь-якому етапі навчання та покликана необхідністю використовувати тестові технології для якісної підготовки студентів закладів вищої освіти, а також учнів загальної середньої освіти для проходження ними як зовнішнього незалежного оцінювання, підсумкової атестації, так і ректорського контролю. Мета дипломної роботи полягає у дослідженні функціональних можливостей поширених веб-застосунків, які можна ефективно використовувати для організації та проведення онлайн-тестування навчальних досягнень. |
uk_UA |