dc.contributor.author |
Танащук, Назарій Анатолійович |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-10T15:00:50Z |
|
dc.date.available |
2021-02-10T15:00:50Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Танащук Н. А. Конструювання тестів з навчальної дисципліни «Теорія та практика опрацювання результатів тестування»: магістерська роб.: 011 Освітні, педагогічні науки (Освітні вимірювання) / Назарій Анатолійович Танащук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 83 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4333 |
|
dc.description.abstract |
Сучасний стан системи освіти зобов’язує педагогів шукати нові підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів. Це означає, що необхідно ознайомитися з підходами до оцінювання результатів навчання в Україні та інших країнах, визначати сучасні пріоритети в освіті. Дана робота передбачає вивчення питань прикладного спрямування: конструювання тестів різних рівнів застосування, контрольного матеріалу за цілями використання, інтерпретація результатів тестування, виконання статистичного опрацювання даних, тлумачення його результатів та формування висновків щодо його відповідності меті, завданням, розуміння основних характеристик якості контрольного матеріалу та опрацюванні результатів тестування. Мета дослідження — конструювання тестів з навчальної дисципліни «Теорія та практика опрацювання результатів тестування», узагальнення й систематизація основних вихідних положень, понять, термінів і видів оцінювання якості навчання студентів і тестування як інструменту педагогічного вимірювання навчальних досягнень студентів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Конструювання тестів з навчальної дисципліни «Теорія та практика опрацювання результатів тестування» |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |