Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Маруняк, Вікторія Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-12T09:46:19Z | |
dc.date.available | 2021-02-12T09:46:19Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Маруняк В. О. Активізація пізнавальної діяльності старшокласників при вивченні «Молекулярної фізики»: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Вікторія Олександрівна Маруняк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 62 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4362 | |
dc.description.abstract | Актуальність даної теми полягає в тому, що сучасність вимагає всебічно-гармонійну розвинуту особистість, як конкурентоспроможного фахівця. Активізація пізнавальної діяльності: критичного, логічного, креативного та творчого мислення закладається ще у школі, де здобувачі освіти приймають нестандартні рішення, орієнтуються в інформаційному суспільстві, навчаються та розвивають свої знання та практичні навички. У процесі навчання завданням вчителя є підготовка старшокласника до напруженої розумової та практичної діяльності. За даних умов необхідний активний пошук методів, способів та форм для проведення ефективного уроку. Потрібно постійно знаходити дидактичні засоби, що перетворять традиційне навчання на ефективне із високим результатом. Саме такий підхід дасть можливість доповнювати і використовувати знання, розвинути інтерес в старшокласників та сформувати науковий світогляд. Метою є надання інформації про характер змін, що відбуваються у навчанні, а також про нові ролі вчителів фізики, спричинені використанням інтерактивних засобів навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Активізація пізнавальної діяльності старшокласників при вивченні «Молекулярної фізики» | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |