dc.contributor.author |
Полудняк, Дем’ян Олександрович |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-12T10:17:20Z |
|
dc.date.available |
2021-02-12T10:17:20Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Полудняк Д. О. Методичні аспекти постановки навчального експерименту з використанням ефекту Пельтьє: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Дем’ян Олександрович Полудняк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 86 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4367 |
|
dc.description.abstract |
Когенерація є одним із найпоширеніших методів повторного використання енергії. Вона грунтується на трьох важливих ефектах: Зеєбека, Пельтьє та Томсона. Адже, термоелектрика описує процеси перетворення теплової енергії в електричну та навпаки. Ці процеси дістали назву когенерація. Актуальність даної роботи полягає в тому, що термоелектрика є перспективним науково-технічним напрямком, який заснований на використанні прямого, безмашинного перетворення теплової енергії у електричну шляхом використання термоелектричних ефектів (ефект Пельтьє, ефект Зеебека). Термоелектричні перетворювачі енергії мають ряд привабливих властивостей. Серед них – відсутність рухомих частин, можливість функціонування без обслуговування, практично необмежений ресурс роботи, стійкість до екстремальних навантажень. Такі особливості термоелектричних джерел енергії забезпечили їх успішне використання в першу чергу на транспорті. Метою роботи є вивчення можливостей постановки навчального експерименту з використанням елементів Пельтьє в умовах демонстраційного навчального експерименту з фізики та постановки фронтальних робіт практикуму в умовах проектного навчання та малої академії наук. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Методичні аспекти постановки навчального експерименту з використанням ефекту Пельтьє |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |