Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Полудняк, Дем’ян Олександрович | |
dc.date.accessioned | 2021-02-12T10:17:20Z | |
dc.date.available | 2021-02-12T10:17:20Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Полудняк Д. О. Методичні аспекти постановки навчального експерименту з використанням ефекту Пельтьє: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Дем’ян Олександрович Полудняк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 86 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4367 | |
dc.description.abstract | Когенерація є одним із найпоширеніших методів повторного використання енергії. Вона грунтується на трьох важливих ефектах: Зеєбека, Пельтьє та Томсона. Адже, термоелектрика описує процеси перетворення теплової енергії в електричну та навпаки. Ці процеси дістали назву когенерація. Актуальність даної роботи полягає в тому, що термоелектрика є перспективним науково-технічним напрямком, який заснований на використанні прямого, безмашинного перетворення теплової енергії у електричну шляхом використання термоелектричних ефектів (ефект Пельтьє, ефект Зеебека). Термоелектричні перетворювачі енергії мають ряд привабливих властивостей. Серед них – відсутність рухомих частин, можливість функціонування без обслуговування, практично необмежений ресурс роботи, стійкість до екстремальних навантажень. Такі особливості термоелектричних джерел енергії забезпечили їх успішне використання в першу чергу на транспорті. Метою роботи є вивчення можливостей постановки навчального експерименту з використанням елементів Пельтьє в умовах демонстраційного навчального експерименту з фізики та постановки фронтальних робіт практикуму в умовах проектного навчання та малої академії наук. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методичні аспекти постановки навчального експерименту з використанням ефекту Пельтьє | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |