ElarK-PNU

Маркетингова діяльність суб’єкта підприємництва

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Безкоровайний, Андрій Олегович
dc.date.accessioned 2021-02-18T09:34:34Z
dc.date.available 2021-02-18T09:34:34Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Безкоровайний А. О. Маркетингова діяльність суб’єкта підприємництва: 076 Підприємництво, торгівля і біржова діяльність / Андрій Олегович Безкоровайний. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 85 c. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4465
dc.description.abstract В умовах конкурентного середовища, яке вимагає трансформації суб’єктів господарювання, зростає роль маркетингової діяльності, мета якої забезпечити управління всіма видами діяльності на підприємстві, що пов’язані із виробництвом продукції та її реалізацією через систему збуту до кінцевого споживача. Історія розвитку маркетингу свідчить про тривалу еволюцію маркетингової діяльності, внаслідок якої змінюється сутність, основні функції та цілі, які відображаються у концепціях маркетингу. У сучасній економічній літературі зустрічається велика кількість трактувань поняття «маркетингова діяльність», що зумовлено різнобічністю самого об’єкта дослідження. Метою дослідження є розробка теоретичних і практичних рекомендацій з удосконалення маркетингової діяльності суб’єкта підприємництва. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 076 Підприємництво, торгівля і біржова діяльність uk_UA
dc.title Маркетингова діяльність суб’єкта підприємництва uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу