Репозиторий Dspace

Організація маркетингової діяльності підприємства

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Галицький, Богдан Володимирович
dc.date.accessioned 2021-02-18T09:43:30Z
dc.date.available 2021-02-18T09:43:30Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Галицький Б. В. Організація маркетингової діяльності підприємства: магістерська роб. : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Богдан Володимирович Галицький. – Кам’янець-Подільський, 2019. – 91 c. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4468
dc.description.abstract Сучасний розвиток ринкових відносин обумовлює значущість маркетингової діяльності як вагомого чинника в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Співвідношення запитів ринку та можливостей підприємства повинно бути покладено в основу розробки нових напрямків, цілей і стратегій діяльності, а також маркетингових програм та планів підприємства. Маркетингова діяльність повинна сприяти розвитку підприємства в обраному напрямку, тому її цілі є прямим відображенням загальної місії підприємства. Метою магістерської роботи є аналіз особливостей організації маркетингової діяльності підприємства та розробка заходів з її вдосконалення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність uk_UA
dc.title Організація маркетингової діяльності підприємства uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись