dc.contributor.author |
Ляшук, Альона Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-18T09:54:19Z |
|
dc.date.available |
2021-02-18T09:54:19Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Ляшук А. М. Формування та методи забезпечення конкурентних переваг суб’єктів підприємницької діяльності: магістерська роб.: 076 Підприємництво, торгівля і біржова діяльність / Альона Миколаївна Ляшук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 96 c. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4470 |
|
dc.description.abstract |
Прогресуючий розвиток ринкової економіки у ХХІ ст. зумовив посилення конкуренції між суб’єктами господарювання та актуалізував проблему забезпечення їх конкурентоспроможності як першочергової умови створення і підтримання стійких позицій підприємств на національних й міжнародних ринках. Сталість розвитку, економічна результативність і адаптованість до умов сучасного світового господарства суб’єктів економічних відносин обумовлюється наявністю конкурентних переваг і вдалою стратегією розвитку. Конкурентні переваги є детермінантами конкурентоспроможності продукції, товару, підприємства і їх груп, галузі, країни та їх угруповань. Поняття «конкурентних переваг» і «конкурентоспроможності» тісно пов’язані – конкурентні переваги характеризують об’єкт чи суб’єкт господарювання і є факторними ознаками, а конкурентоспроможність – результативною ознакою. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних і методологічних положень та розробка практичних рекомендацій з формування та забезпечення конкурентних переваг суб'єкта підприємницької діяльності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
076 Підприємництво, торгівля і біржова діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Формування та методи забезпечення конкурентних переваг суб’єктів підприємницької діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |