ElarK-PNU

Формування самостійності дітей раннього віку в умовах сімейного й суспільного виховання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Борис, Діна Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-02-23T07:23:01Z
dc.date.available 2021-02-23T07:23:01Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Борис Д. М. Формування самостійності дітей раннього віку в умовах сімейного й суспільного виховання: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Діна Миколаївна Борис. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 88 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4516
dc.description.abstract Сьогодні держава приділяє особливу увагу вирішенню проблем, спрямованих на створення умов для становлення творчої, самостійної особистості, здатної здійснювати власні вибори, покладати на себе відповідальність, приймати значущі рішення. В Державній національній програмі «Освіта (Україна ХХІ століття)», Законі України «Про дошкільну освіту», «Базовому компоненті дошкільної освіти в Україні» визначено, що розвиток активної особистості дитини є пріоритетним. Водночас наголошується на необхідності формувати в зростаючої особистості основи активної життєвої позиції, розвивати елементарну соціальну компетентність, здатність бути самостійною. Мета і завдання дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити психолого-педагогічні умови становлення самостійності й визначити засоби її оптимізації у дітей раннього віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування самостійності дітей раннього віку в умовах сімейного й суспільного виховання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу