dc.description.abstract |
Реформування освіти в Україні є стратегічним загальнонаціональним пріоритетом державної політики. Особливої уваги й підтримки з боку держави заслуговує дошкільна ланка освіти, що є підґрунтям для засвоєння знань на інших освітніх рівнях і спрямована на цілісний розвиток зростаючої особистості – розумовий, мовленнєвий, емоційний тощо. У розумовому розвитку важливу роль відіграє математичний розвиток. Уявлення про простір, форму, величину, час, кількість, їх властивості й відношення необхідні для формування в дошкільника життєвих і наукових понять. Засвоюючи їх, він вступає в специфічні соціально-психологічні стосунки з часом і простором (фізичним і соціальним), у нього формуються уявлення про відносність і безперервність величин, що може розглядатися в якості особливого «ключа» до оволодіння властивими для дитини видами діяльності, формування цілісної картини світу загалом. Мета дослідження – розробити систему занять для старших дошкільників, побудованих на монтессорі-матеріалах для вдосконалення методики формування елементарних математичних уявлень. |
uk_UA |