dc.contributor.author |
Гуменна, Вікторія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-23T07:37:30Z |
|
dc.date.available |
2021-02-23T07:37:30Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Гуменна В. О. Розвиток діалогічних умінь дітей старшого дошкільного віку в іграх за сюжетами художніх творів: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Вікторія Олександрівна Гуменна. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 87 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4520 |
|
dc.description.abstract |
Недостатня розробленість проблеми формування діалогічної компетенції в іграх за сюжетами художніх творів, епізодичний характер роботи над діалогом у практиці закладів дошкільної освіти, що зводиться до репродуктивного відтворення дітьми діалогів, не дозволяє максимально повно й успішно розв’язувати це завдання. Відтак, протиріччя, що виникло між необхідністю формування діалогічних умінь старших дошкільників і відсутністю методики роботи щодо використання ігор за сюжетами художніх творів, зумовило вибір теми дипломного дослідження. Актуальність дослідження зумовлена новими тенденціями в розвитку системи національного дошкільного виховання; соціальною значущістю проблеми розвитку у дітей діалогічного мовлення; формування мовленнєвої компетенції у різних видах діяльності. Мовленнєва компетенція дошкільнят визнана однією з провідних базисних характеристик особистості (А. Богуш, С. Бухвостова, М. Вашуленко, Л. Парамонова), одним із чинників якої є діалогічна компетенція. Мета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально апробувати педагогічні умови та методику формування діалогічних умінь старших дошкільників в іграх за сюжетами художніх творів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток діалогічних умінь дітей старшого дошкільного віку в іграх за сюжетами художніх творів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |