dc.contributor.author |
Левицька, Христина Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-23T07:40:45Z |
|
dc.date.available |
2021-02-23T07:40:45Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Левицька Х. І. Вплив міжособистісних взаємин на розвиток самооцінки дітей старшого дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Христина Іванівна Левицька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 89 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4521 |
|
dc.description.abstract |
Динаміка прогресивних змін в освітньому просторі України актуалізує психологічні дослідження у сфері самосвідомості дітей дошкільного віку. Зокрема, суттєвого значення набуває вивчення категорії самооцінки зростаючої особистості. Адекватна самооцінка є чинником становлення дитини як суб’єкта суспільно значущої активності, розвитку її моральних цінностей та гармонійних стосунків з оточуючими. Водночас якісні характеристики самооцінки формуються за умов впливу позитивних, побудованих на принципі партнерської взаємодії взаємин дитини з дорослими і однолітками. Зазначені взаємини зумовлюють динаміку і спрямованість розвитку зростаючої особистості, сприяють розкриттю її комунікативних та соціальних здібностей, духовного потенціалу. Мета дослідження полягає у з’ясуванні психолого-педагогічних умов, що забезпечують позитивну динаміку самооцінки старших дошкільників внаслідок впливу їх взаємин з дорослими і однолітками. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Вплив міжособистісних взаємин на розвиток самооцінки дітей старшого дошкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Магстерська робота |
uk_UA |