ElarK-PNU

Вплив міжособистісних взаємин на розвиток самооцінки дітей старшого дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Левицька, Христина Іванівна
dc.date.accessioned 2021-02-23T07:40:45Z
dc.date.available 2021-02-23T07:40:45Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Левицька Х. І. Вплив міжособистісних взаємин на розвиток самооцінки дітей старшого дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Христина Іванівна Левицька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 89 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4521
dc.description.abstract Динаміка прогресивних змін в освітньому просторі України актуалізує психологічні дослідження у сфері самосвідомості дітей дошкільного віку. Зокрема, суттєвого значення набуває вивчення категорії самооцінки зростаючої особистості. Адекватна самооцінка є чинником становлення дитини як суб’єкта суспільно значущої активності, розвитку її моральних цінностей та гармонійних стосунків з оточуючими. Водночас якісні характеристики самооцінки формуються за умов впливу позитивних, побудованих на принципі партнерської взаємодії взаємин дитини з дорослими і однолітками. Зазначені взаємини зумовлюють динаміку і спрямованість розвитку зростаючої особистості, сприяють розкриттю її комунікативних та соціальних здібностей, духовного потенціалу. Мета дослідження полягає у з’ясуванні психолого-педагогічних умов, що забезпечують позитивну динаміку самооцінки старших дошкільників внаслідок впливу їх взаємин з дорослими і однолітками. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Вплив міжособистісних взаємин на розвиток самооцінки дітей старшого дошкільного віку uk_UA
dc.type Магстерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу