Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Левицька, Христина Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-23T07:40:45Z | |
dc.date.available | 2021-02-23T07:40:45Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Левицька Х. І. Вплив міжособистісних взаємин на розвиток самооцінки дітей старшого дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Христина Іванівна Левицька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 89 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4521 | |
dc.description.abstract | Динаміка прогресивних змін в освітньому просторі України актуалізує психологічні дослідження у сфері самосвідомості дітей дошкільного віку. Зокрема, суттєвого значення набуває вивчення категорії самооцінки зростаючої особистості. Адекватна самооцінка є чинником становлення дитини як суб’єкта суспільно значущої активності, розвитку її моральних цінностей та гармонійних стосунків з оточуючими. Водночас якісні характеристики самооцінки формуються за умов впливу позитивних, побудованих на принципі партнерської взаємодії взаємин дитини з дорослими і однолітками. Зазначені взаємини зумовлюють динаміку і спрямованість розвитку зростаючої особистості, сприяють розкриттю її комунікативних та соціальних здібностей, духовного потенціалу. Мета дослідження полягає у з’ясуванні психолого-педагогічних умов, що забезпечують позитивну динаміку самооцінки старших дошкільників внаслідок впливу їх взаємин з дорослими і однолітками. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Вплив міжособистісних взаємин на розвиток самооцінки дітей старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магстерська робота | uk_UA |