ElarK-PNU

Педагогічні умови реалізації персоніфікованого підходу на заняттях із фізичної культури дошкільників

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матіїв, Тетяна Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-02-23T07:48:27Z
dc.date.available 2021-02-23T07:48:27Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Матіїв Т. М. Педагогічні умови реалізації персоніфікованого підходу на заняттях із фізичної культури дошкільників: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Тетяна Михайлівна Матіїв. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4523
dc.description.abstract Успішне вирішення завдань, визначених програмою розвитку дитини дошкільного віку взагалі та засобами, методами фізичної культури зокрема, значною мірою залежить від реалізації принципу індивідуалізації. У зв’язку з цим необхідно відзначити, що на сучасному етапі розвитку педагогічної науки перспективним є напрям, що передбачає персоніфікацію, персоналізацію процесу розвитку дитини, але передусім у закладі дошкільної освіти. Але дотепер у педагогіці відсутні спеціальні дослідження, що дозволяють чітко охарактеризувати сутність цих термінопонять. Відкритим залишається також питання про застосування на сучасному етапі персоніфікованого та персоналізованого підходів у процесі фізичного виховання дітей в закладах дошкільної освіти, а також про їхні особливості, характерні ознаки, чіткі критерії, показники персоніфікації та персоналізації. Мета дослідження – науково обґрунтувати педагогічні умови здійснення персоніфікованого підходу до дітей на заняттях із фізичної культури у закладі дошкільної освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Педагогічні умови реалізації персоніфікованого підходу на заняттях із фізичної культури дошкільників uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу