Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Матіїв, Тетяна Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-23T07:48:27Z | |
dc.date.available | 2021-02-23T07:48:27Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Матіїв Т. М. Педагогічні умови реалізації персоніфікованого підходу на заняттях із фізичної культури дошкільників: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Тетяна Михайлівна Матіїв. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4523 | |
dc.description.abstract | Успішне вирішення завдань, визначених програмою розвитку дитини дошкільного віку взагалі та засобами, методами фізичної культури зокрема, значною мірою залежить від реалізації принципу індивідуалізації. У зв’язку з цим необхідно відзначити, що на сучасному етапі розвитку педагогічної науки перспективним є напрям, що передбачає персоніфікацію, персоналізацію процесу розвитку дитини, але передусім у закладі дошкільної освіти. Але дотепер у педагогіці відсутні спеціальні дослідження, що дозволяють чітко охарактеризувати сутність цих термінопонять. Відкритим залишається також питання про застосування на сучасному етапі персоніфікованого та персоналізованого підходів у процесі фізичного виховання дітей в закладах дошкільної освіти, а також про їхні особливості, характерні ознаки, чіткі критерії, показники персоніфікації та персоналізації. Мета дослідження – науково обґрунтувати педагогічні умови здійснення персоніфікованого підходу до дітей на заняттях із фізичної культури у закладі дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови реалізації персоніфікованого підходу на заняттях із фізичної культури дошкільників | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |