dc.description.abstract |
Найсприятливішим етапом спілкування дітей з візуальним мистецтвом є період дошкільного дитинства, особливо старший дошкільний вік, оскільки саме тоді відбувається інтенсивний розвиток здібностей дитини до візуальної діяльності. Дитяча ілюстована книжка є одним з перших творів мистецтва, з яких ознайомлюється дошкільник ще з раннього дитинства. У свою чергу, ілюстрації до книжок – найпоширеніший вид образотворчого мистецтва, з яким зустрічаються діти дошкільного віку в цілому. Наймолодші діти на картинках ніби читають книгу, відстаючи сюжет від однієї ілюстрації до іншої. Доповнюючи і поглиблюючи зміст книги, пробуджуючи в дитині ті почуття і емоції, які викликають в нас справжній витвор мистецтва, і, нарешті, збагачуючи і розвиваючи його візуальне сприйняття, книжкова ілюстрація виконує і естетичну функцію. Втілення ідеологічного змісту літературних творів у художніх образах, яскравих, виразних, конкретних, мистецтво ілюстрації – один з найсильніших засобів виховання. Мета дослідження – на основі аналізу психолого-педагогічних засад використання книжкової ілюстрації у роботі з старшими дошкільниками теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити методи, прийоми, шляхи ознайомлення дітей з книжковою ілюстрацією українських художників. |
uk_UA |