Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мацьопа, Софія Романівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-23T08:04:10Z | |
dc.date.available | 2021-02-23T08:04:10Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Мацьопа С. Р. Методика ознайомлення старших дошкільників з книжковою ілюстрацією як передумова розвитку їхньої образотворчості (на матеріалі робіт українських художників-ілюстраторів): магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Софія Романівна Мацьопа. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 70 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4524 | |
dc.description.abstract | Найсприятливішим етапом спілкування дітей з візуальним мистецтвом є період дошкільного дитинства, особливо старший дошкільний вік, оскільки саме тоді відбувається інтенсивний розвиток здібностей дитини до візуальної діяльності. Дитяча ілюстована книжка є одним з перших творів мистецтва, з яких ознайомлюється дошкільник ще з раннього дитинства. У свою чергу, ілюстрації до книжок – найпоширеніший вид образотворчого мистецтва, з яким зустрічаються діти дошкільного віку в цілому. Наймолодші діти на картинках ніби читають книгу, відстаючи сюжет від однієї ілюстрації до іншої. Доповнюючи і поглиблюючи зміст книги, пробуджуючи в дитині ті почуття і емоції, які викликають в нас справжній витвор мистецтва, і, нарешті, збагачуючи і розвиваючи його візуальне сприйняття, книжкова ілюстрація виконує і естетичну функцію. Втілення ідеологічного змісту літературних творів у художніх образах, яскравих, виразних, конкретних, мистецтво ілюстрації – один з найсильніших засобів виховання. Мета дослідження – на основі аналізу психолого-педагогічних засад використання книжкової ілюстрації у роботі з старшими дошкільниками теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити методи, прийоми, шляхи ознайомлення дітей з книжковою ілюстрацією українських художників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методика ознайомлення старших дошкільників з книжковою ілюстрацією як передумова розвитку їхньої образотворчості (на матеріалі робіт українських художників-ілюстраторів) | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |