ElarK-PNU

Методика ознайомлення старших дошкільників з книжковою ілюстрацією як передумова розвитку їхньої образотворчості (на матеріалі робіт українських художників-ілюстраторів)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мацьопа, Софія Романівна
dc.date.accessioned 2021-02-23T08:04:10Z
dc.date.available 2021-02-23T08:04:10Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Мацьопа С. Р. Методика ознайомлення старших дошкільників з книжковою ілюстрацією як передумова розвитку їхньої образотворчості (на матеріалі робіт українських художників-ілюстраторів): магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Софія Романівна Мацьопа. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 70 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4524
dc.description.abstract Найсприятливішим етапом спілкування дітей з візуальним мистецтвом є період дошкільного дитинства, особливо старший дошкільний вік, оскільки саме тоді відбувається інтенсивний розвиток здібностей дитини до візуальної діяльності. Дитяча ілюстована книжка є одним з перших творів мистецтва, з яких ознайомлюється дошкільник ще з раннього дитинства. У свою чергу, ілюстрації до книжок – найпоширеніший вид образотворчого мистецтва, з яким зустрічаються діти дошкільного віку в цілому. Наймолодші діти на картинках ніби читають книгу, відстаючи сюжет від однієї ілюстрації до іншої. Доповнюючи і поглиблюючи зміст книги, пробуджуючи в дитині ті почуття і емоції, які викликають в нас справжній витвор мистецтва, і, нарешті, збагачуючи і розвиваючи його візуальне сприйняття, книжкова ілюстрація виконує і естетичну функцію. Втілення ідеологічного змісту літературних творів у художніх образах, яскравих, виразних, конкретних, мистецтво ілюстрації – один з найсильніших засобів виховання. Мета дослідження – на основі аналізу психолого-педагогічних засад використання книжкової ілюстрації у роботі з старшими дошкільниками теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити методи, прийоми, шляхи ознайомлення дітей з книжковою ілюстрацією українських художників. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Методика ознайомлення старших дошкільників з книжковою ілюстрацією як передумова розвитку їхньої образотворчості (на матеріалі робіт українських художників-ілюстраторів) uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу