ElarK-PNU

Формування комунікативної компетентності майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти у процесі вивчення дитячої психології

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мельник, Ольга Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-02-23T08:06:52Z
dc.date.available 2021-02-23T08:06:52Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Мельник О. В. Формування комунікативної компетентності майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти у процесі вивчення дитячої психології: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Ольга Володимирівна Мельник. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 109 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4525
dc.description.abstract Професійна діяльність педагогічного працівника системи дошкільної освіти передбачає його включення у складну систему комунікацій з дітьми, колегами, батьками, адміністрацією ЗДО. Від здатності до такого широкого кола спілкування, загальної ерудованості, рівня культури вихователя залежить формування особистості дитини як пріоритетного завдання діяльності ЗДО. Комунікативна компетентність вихователя обумовлює успішність його професійної діяльності, є показником його професійної зрілості та активності. Наявність високого рівня сформованості комунікативної компетентності вихователя хоча й не гарантує безпосереднього успіху у навчально-виховній діяльності, але є його неодмінною передумовою. Відтак комунікативна компетентність є важливою компонентою готовності майбутнього фахівця дошкільної освіти до професійної діяльності. Основи комунікативної компетентності починають закладатись вже під час навчання у ЗВО. Зокрема, у підготовці педагога дошкільної освіти передбачено вивчення дитячої психології, що робить свій внесок у формування його комунікативної компетентності. Однак, методичні аспекти формування професійного досвіду майбутніх фахівців дошкільної освіти у процесі вивчення дитячої психології досліджено недостатньо. Мета дослідження – обґрунтування і впровадження експериментальної програми формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів у процесі вивчення дитячої психології. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування комунікативної компетентності майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти у процесі вивчення дитячої психології uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу