ElarK-PNU

Психологічні умови формування моральних форм поведінки у ігровій діяльності дошкільників

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тамойко, Марія Василівна
dc.date.accessioned 2021-02-23T08:12:10Z
dc.date.available 2021-02-23T08:12:10Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Тамойко М. В. Психологічні умови формування моральних форм поведінки у ігровій діяльності дошкільників: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Марія Василівна Тамойко. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 111 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4527
dc.description.abstract Дослідники вважають, що дошкільник не може оволодіти повноцінною моральною поведінкою з її внутрішньою сутністю моральної самодетермінації, він може лише оволодівати її моральними формами. Саме емпіричне вивчення розвитку моральної поведінки дітей дошкільного віку дозволяє розширити знання про природу становлення моральної поведінки зростаючої особистості, з’ясувати її особливості та механізми подальшого розвитку в онтогенезі. Психологічні умови розвитку моральних форм поведінки в ігровій діяльності дітей дошкільного віку полягають у забезпеченні сприймання моральних аспектів поведінки (норм, зразків дії, позицій, ставлень, оцінок), якщо вони представлені дорослими у конкретно-образній формі та у актуалізації їх емоційного співпереживання з приводу значення моральних аспектів поведінки людини та співвіднесення його з власним «Я». Мета дослідження: науково обґрунтувати та емпірично дослідити особливості становлення моральних форм поведінки дошкільників і запропонувати шляхи та засоби їх цілеспрямованого розвитку в умовах сюжетно-рольової гри. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психологічні умови формування моральних форм поведінки у ігровій діяльності дошкільників uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу