dc.description.abstract |
Сучасний педагог повинен не лише засвоїти знання з теорії навчання і виховання, психології, методик викладання окремих предметів, оволодіти комплексом професійних педагогічних умінь, але й приймати активну участь у соціальному житті. Те, наскільки цілеспрямовано педагог сам задіяний у систему соціальних зв’язків, наскільки вдало засвоює і збагачує досвід своїх попередників, зумовлює його потенційні можливості як суб’єкта соціалізації дитини. Такий підхід до організації освітньо-виховного процесу вимагає формування творчої особистості, розвиток умінь самостійно поповнювати свої знання, орієнтуватися у бурхливому потоці наукової інформації, тобто виникає проблема побудови такої концепції навчання, яка передбачає активне включення у процес навчання, максимальну реалізацію її потреб, цілей та інтересів.Об’єкт дослідження – професійно-педагогічна підготовка вихователів закладів дошкільної освіти. Предмет дослідження – підготовка майбутніх вихователів у закладах вищої освіти до соціалізації дітей дошкільного віку. Мета дослідження – розробка і теоретичне обґрунтування змісту, форм і методів професійної підготовки майбутніх вихователів до соціалізації дітей дошкільного віку, формування у них основ гармонійного світосприймання. |
uk_UA |