Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Хомишин, Софія Борисівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-23T08:15:38Z | |
dc.date.available | 2021-02-23T08:15:38Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Хомишин С. Б. Система підготовки майбутніх вихователів до соціалізації дітей дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Софія Борисівна Хомишин. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 111 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4528 | |
dc.description.abstract | Сучасний педагог повинен не лише засвоїти знання з теорії навчання і виховання, психології, методик викладання окремих предметів, оволодіти комплексом професійних педагогічних умінь, але й приймати активну участь у соціальному житті. Те, наскільки цілеспрямовано педагог сам задіяний у систему соціальних зв’язків, наскільки вдало засвоює і збагачує досвід своїх попередників, зумовлює його потенційні можливості як суб’єкта соціалізації дитини. Такий підхід до організації освітньо-виховного процесу вимагає формування творчої особистості, розвиток умінь самостійно поповнювати свої знання, орієнтуватися у бурхливому потоці наукової інформації, тобто виникає проблема побудови такої концепції навчання, яка передбачає активне включення у процес навчання, максимальну реалізацію її потреб, цілей та інтересів.Об’єкт дослідження – професійно-педагогічна підготовка вихователів закладів дошкільної освіти. Предмет дослідження – підготовка майбутніх вихователів у закладах вищої освіти до соціалізації дітей дошкільного віку. Мета дослідження – розробка і теоретичне обґрунтування змісту, форм і методів професійної підготовки майбутніх вихователів до соціалізації дітей дошкільного віку, формування у них основ гармонійного світосприймання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Система підготовки майбутніх вихователів до соціалізації дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |