Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Хоптинська, Анна Едуардівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-23T08:18:33Z | |
dc.date.available | 2021-02-23T08:18:33Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Хоптинська А. Е. Розвиток розумових здібностей дітей старшого дошкільного віку в процесі формування елементарних математичних уявлень: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Анна Едуардівна Хоптинська. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 89 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4529 | |
dc.description.abstract | Для сучасної освітньої системи проблема розвитку розумових здібностей надзвичайно важлива. Третє тисячоліття ознаменоване інформаційною революцією, коли розумні й освічені люди цінуються як справжнє національне багатство. Необхідність компетентно орієнтуватися у зростаючому обсязі знань пред'являє інші вимоги до розумового розвитку підростаючого покоління, ніж це було 30-40 років тому. На перший план висувається завдання формування здатності особистості до активної розумової діяльності. В старшому дошкільному віці знання все частіше поєднуються з розвитком пізнавального ставлення до навколишнього, яке вимагає розвитку певних способів їх освоєння. Діти оволодівають порівнянням, узагальненням, класифікацією, у них формується загальний спосіб розумової діяльності: здатність швидко і точно зрозуміти завдання, планомірно і послідовно вирішувати його, вірно оцінювати результати. Розумова діяльність у дітей формується в процесі навчання під керівництвом дорослого. Найважливіше завдання сучасної освіти полягає у формуванні особистості, яка має високим рівнем розумового розвитку, здатної ефективно засвоювати знання і застосовувати їх на практиці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Розвиток розумових здібностей дітей старшого дошкільного віку в процесі формування елементарних математичних уявлень | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |