ElarK-PNU

Технології розвитку логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шпильова, Анастасія Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-02-23T08:20:50Z
dc.date.available 2021-02-23T08:20:50Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Шпильова А. В. Технології розвитку логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Анастасія Володимирівна Шпильова. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 109 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4530
dc.description.abstract Сьогодні надзвичайної актуальності набула потреба пошуку нових форм виховання і навчання, які б сприяли особистісному зростанню дошкільників. Формування особистості дитини, навчання дітей творчо мислити, виховання активного ставлення до здобуття знань, розвиток їх інтелектуальних і творчих здібностей, логічного мислення, моральний розвиток, патріотизм, засвоєння етичних норм – завдання, важливість яких визначається вимогами часу. Головною метою виховання є формування життєздатної, гнучкої, свідомої та творчої людини. Саме на це завдання орієнтований весь освітній процес, який розпочинається в стінах закладу дошкільної освіти та знаходить логічне продовження в системах загальноосвітньої школи та закладах вищої освіти. Мета роботи: розкрити особливості інноваційних технологій та спеціальних логічних ігор та вправ для розвитку логіко-математичного мислення дошкільників, дослідити результативність ігор. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Технології розвитку логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу