Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шпильова, Анастасія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-23T08:20:50Z | |
dc.date.available | 2021-02-23T08:20:50Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Шпильова А. В. Технології розвитку логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Анастасія Володимирівна Шпильова. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 109 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4530 | |
dc.description.abstract | Сьогодні надзвичайної актуальності набула потреба пошуку нових форм виховання і навчання, які б сприяли особистісному зростанню дошкільників. Формування особистості дитини, навчання дітей творчо мислити, виховання активного ставлення до здобуття знань, розвиток їх інтелектуальних і творчих здібностей, логічного мислення, моральний розвиток, патріотизм, засвоєння етичних норм – завдання, важливість яких визначається вимогами часу. Головною метою виховання є формування життєздатної, гнучкої, свідомої та творчої людини. Саме на це завдання орієнтований весь освітній процес, який розпочинається в стінах закладу дошкільної освіти та знаходить логічне продовження в системах загальноосвітньої школи та закладах вищої освіти. Мета роботи: розкрити особливості інноваційних технологій та спеціальних логічних ігор та вправ для розвитку логіко-математичного мислення дошкільників, дослідити результативність ігор. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Технології розвитку логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |