Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Головатюк, Вікторія Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-24T08:04:37Z | |
dc.date.available | 2021-02-24T08:04:37Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Головатюк В. В. Умови формування ігрових вмінь і навичок дітей 3-го року життя засобами предметного розвивального середовища: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Вікторія Василівна Головатюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 95 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4538 | |
dc.description.abstract | Гра — особлива форма засвоєння дитиною навколишньої дійсності шляхом моделювання та інтерпретації взаємодії між людьми, основний провідний вид дитячої діяльності, що багатогранно впливає на психічний розвиток дитини. У грі діти опановують новими навичками, уміннями, знаннями, пізнають оточуючий світ, різноманітні сфери людської діяльності, формують власне відношення до явищ життя і колективу однолітків, засвоюють різноманітні способи спілкування. Гра слугує засобом розвитку мислення, пам’яті, уяви, мовлення, сприяє розвитку емоційно-вольової сфери. У грі формуються особистісні якості дитини, уміння та навички, що знадобляться їй у майбутньому під час навчання, праці, спілкування з оточуючими. Серед означених якостей виділяємо самостійність як базову якість дитини дошкільного віку. Мета дослідження полягає у вивченні та теоретичному обґрунтуванні проблеми формування ігрових умінь і навичок дітей 3-го року життя засобами предметно-розвивального середовища. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Умови формування ігрових вмінь і навичок дітей 3-го року життя засобами предметного розвивального середовища | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |