ElarK-PNU

Формування ціннісних орієнтацій у дітей дошкільного віку в контексті ідей освіти для сталого розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гудименко, Світлана Василівна
dc.date.accessioned 2021-02-24T08:10:43Z
dc.date.available 2021-02-24T08:10:43Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Гудименко С. В. Формування ціннісних орієнтацій у дітей дошкільного віку в контексті ідей освіти для сталого розвитку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Світлана Василівна Гудименко. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4540
dc.description.abstract Сталий розвиток суспільства – одна з провідних концептуальних ідей ХХІ століття, яка набула широкого розповсюдження у світовому співтоваристві та зумовила завдання формування нового типу молодого покоління, здатного вести такий спосіб життя, який був би основою довготривалого ощадливого гармонійного розвитку людства. Досягнення гармонії між людьми, суспільством і природою можливе за умови створення й функціонування, в майбутньому, соціоприродної системи, здатної розв’язувати сукупність протиріч, що проявляються в наш час між природою і суспільством, між екологією й економікою, між уже сформованими потребами людей і розумними потребами. А досягти цього можливо лише за умови формування ціннісних орієнтацій у підростаючого покоління, і починати треба вже з дошкільного віку. Реалізація ідей освіти сталого розвитку в роботі закладу дошкільної освіти (ЗДО) – важливий аспект виховної роботи, що передбачає засвоєння дітьми, (а через них і їхніми батьками) й педагогами принципів ноосферного суспільства, що лежать в основі навичок екологічно-, економічно- й соціально доцільної поведінки, як інтегрованого результату функціонування освітньої системи, без чого неможливе створення суспільства стійкого благополуччя на часі і комфортного майбутнього для наступних поколінь. Мета – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність педагогічних умов формування ціннісних орієнтацій у дітей дошкільного віку в контексті ідей освіти для сталого розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування ціннісних орієнтацій у дітей дошкільного віку в контексті ідей освіти для сталого розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу