dc.contributor.author |
Луцька, Валерія Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-24T08:18:54Z |
|
dc.date.available |
2021-02-24T08:18:54Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Луцька В. В. Технологія морально-етичного виховання старших дошкільників засобами українського фольклору: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Валерія Валеріївна Луцька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 115 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4543 |
|
dc.description.abstract |
Провідним завданням дошкільної освіти є всебічний розвиток людини як особистості, як найвищої цінності суспільства; виховання високих моральних якостей майбутніх громадян, збагачення їхнього культурного потенціалу, що ґрунтується на культурно-історичних та моральних цінностях українського народу, його традиціях і духовності; оволодіння цінностями світової культури, загальнолюдськими надбаннями. Отже, морально-етичне виховання дошкільників є досить складним і довготривалим процесом, який охоплює весь період дитинства і продовжується в дорослому житті та розглядається в його кінцевому результаті як сформованість морально-етичної вихованості. Мета дослідження – визначити й науково обґрунтувати педагогічні умови морально-етичного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Технологія морально-етичного виховання старших дошкільників засобами українського фольклору |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |