Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мазар, Аделіна Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-24T08:23:25Z | |
dc.date.available | 2021-02-24T08:23:25Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Мазар А. А. Педагогічні умови компенсації порушених функцій у дітей на заняттях з фізичної культури в дошкільний період: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Аделіна Андріївна Мазар. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 100 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4544 | |
dc.description.abstract | Сьогодні понад 10 % мешканців світу є інвалідами, кількість яких, незважаючи на успіхи медицини, поступово, але неухильно зростає. Особа, яка опинилась у такому стані повинна пристосуватися до таких реалій, навчившись повноцінно жити, приймати активну участь в усіх галузях суспільного життя незважаючи на свої психофізичні обмеження. Об’єкт дослідження – фізичне виховання дітей з ПФ. Предмет дослідження – засоби, методи фізичного виховання, методичні прийоми реалізації змісту й оцінки стану розвитку моторної функції дітей з ПФ у дошкільний період. Мета дослідження – систематизувати теоретико-емпіричні дані щодо педагогічних умов, реалізація яких сприятиме компенсації порушених функцій дітей на заняттях із фізичної культури у дошкільний період. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови компенсації порушених функцій у дітей на заняттях з фізичної культури в дошкільний період | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |