ElarK-PNU

Педагогічні умови компенсації порушених функцій у дітей на заняттях з фізичної культури в дошкільний період

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мазар, Аделіна Андріївна
dc.date.accessioned 2021-02-24T08:23:25Z
dc.date.available 2021-02-24T08:23:25Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Мазар А. А. Педагогічні умови компенсації порушених функцій у дітей на заняттях з фізичної культури в дошкільний період: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Аделіна Андріївна Мазар. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 100 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4544
dc.description.abstract Сьогодні понад 10 % мешканців світу є інвалідами, кількість яких, незважаючи на успіхи медицини, поступово, але неухильно зростає. Особа, яка опинилась у такому стані повинна пристосуватися до таких реалій, навчившись повноцінно жити, приймати активну участь в усіх галузях суспільного життя незважаючи на свої психофізичні обмеження. Об’єкт дослідження – фізичне виховання дітей з ПФ. Предмет дослідження – засоби, методи фізичного виховання, методичні прийоми реалізації змісту й оцінки стану розвитку моторної функції дітей з ПФ у дошкільний період. Мета дослідження – систематизувати теоретико-емпіричні дані щодо педагогічних умов, реалізація яких сприятиме компенсації порушених функцій дітей на заняттях із фізичної культури у дошкільний період. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Педагогічні умови компенсації порушених функцій у дітей на заняттях з фізичної культури в дошкільний період uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу