Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Огороднік, Ольга Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-24T08:31:18Z | |
dc.date.available | 2021-02-24T08:31:18Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Огороднік О. Ю. Психологічні особливості розвитку творчої уяви обдарованих дітей дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Ольга Юріївна Огороднік. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 100 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4545 | |
dc.description.abstract | Дошкільний вік – період бурхливих інтеграційних процесів психіки. Це також період становлення і розкриття основних здібностей особистості. У дошкільному віці розвиток інтелектуальних і творчих здібностей відбувається інтенсивніше ніж у наступні роки, тому педагогічні помилки періоду дошкільного дитинства надалі важко виправити. Обдарованість у дошкільному віці слід розглядати лише як потенційну можливість подальшого психічного розвитку зростаючої особистості. При відсутності належних педагогічних умов для розвитку розумових здібностей мислительні процеси дитини обмежуються, гальмується формування інтелектуальної гнучкості, бажання й уміння мислити самостійно. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити особливості розвитку творчої уяви обдарованих дошкільників, розробити комплексну програму розвитку творчої уяви в дошкільному віці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості розвитку творчої уяви обдарованих дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |