ElarK-PNU

Психологічні особливості розвитку творчої уяви обдарованих дітей дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Огороднік, Ольга Юріївна
dc.date.accessioned 2021-02-24T08:31:18Z
dc.date.available 2021-02-24T08:31:18Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Огороднік О. Ю. Психологічні особливості розвитку творчої уяви обдарованих дітей дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Ольга Юріївна Огороднік. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 100 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4545
dc.description.abstract Дошкільний вік – період бурхливих інтеграційних процесів психіки. Це також період становлення і розкриття основних здібностей особистості. У дошкільному віці розвиток інтелектуальних і творчих здібностей відбувається інтенсивніше ніж у наступні роки, тому педагогічні помилки періоду дошкільного дитинства надалі важко виправити. Обдарованість у дошкільному віці слід розглядати лише як потенційну можливість подальшого психічного розвитку зростаючої особистості. При відсутності належних педагогічних умов для розвитку розумових здібностей мислительні процеси дитини обмежуються, гальмується формування інтелектуальної гнучкості, бажання й уміння мислити самостійно. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити особливості розвитку творчої уяви обдарованих дошкільників, розробити комплексну програму розвитку творчої уяви в дошкільному віці. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психологічні особливості розвитку творчої уяви обдарованих дітей дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу