ElarK-PNU

Формування ціннісного ставлення до книги у дітей старшого дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ремінник, Зоряна Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-02-24T08:39:25Z
dc.date.available 2021-02-24T08:39:25Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Ремінник З. М. Формування ціннісного ставлення до книги у дітей старшого дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Зоряна Миколаївна Ремінник. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 100 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4547
dc.description.abstract Проблему використання художнього слова у вихованні й навчанні дітей достатньо глибоко й різнобічно досліджували суспільні діячі, письменники, просвітителі в різні історичні періоди. Надаючи надзвичайного значення книзі у вихованні підростаючої особистості, вони з особливою вимогливістю та відповідальністю підходили до відбору текстів для читання дітям, наголошували на необхідності прищеплювати любов до книги з перших років життя. Педагогами й психологами проведено численні дослідження, пов’язані з виявленням особливостей сприймання літературних творі; удосконаленням методики роботи з книгою; формуванням художньо-мовленнєвої діяльності дітей. Об’єкт дослідження –формування ціннісного ставлення до книги у дітей дошкільного віку. Предмет дослідження – психолого-педагогічні умови формування у дітей старшого дошкільного віку ціннісного ставлення до книги. Мета дослідження – здійснити теоретичне обґрунтування та експериментальну перевірку запропонованих психолого-педагогічних умов формування в старших дошкільників ціннісного ставлення до книги. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування ціннісного ставлення до книги у дітей старшого дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу