dc.contributor.author |
Рябчинська, Оксана Анатолївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-24T08:50:47Z |
|
dc.date.available |
2021-02-24T08:50:47Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Рябчинська О. А. Використання казки під час формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Оксана Анатолївна Рябчинська. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 97 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4549 |
|
dc.description.abstract |
У час стрімких змін в українському суспільстві та інтегрування України до світового європейського простору проблема входження дитини в соціальне середовище набуває особливого значення. Дошкільний період дитинства – це важливий період онтогенезу, коли здійснюється процес первинної соціалізації дитини, формуються психічні, соціально-моральні, фізичні, духовні, культурні, етичні аспекти особистості, закладаються основи її соціальної компетентності. Мета дослідження. На основі теоретичного узагальнення досліджуваної проблеми розробити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування основ соціальної компетентності дітей 5-6 років засобами казки в закладах дошкільної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Використання казки під час формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська роота |
uk_UA |