ElarK-PNU

Використання казки під час формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рябчинська, Оксана Анатолївна
dc.date.accessioned 2021-02-24T08:50:47Z
dc.date.available 2021-02-24T08:50:47Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Рябчинська О. А. Використання казки під час формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Оксана Анатолївна Рябчинська. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 97 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4549
dc.description.abstract У час стрімких змін в українському суспільстві та інтегрування України до світового європейського простору проблема входження дитини в соціальне середовище набуває особливого значення. Дошкільний період дитинства – це важливий період онтогенезу, коли здійснюється процес первинної соціалізації дитини, формуються психічні, соціально-моральні, фізичні, духовні, культурні, етичні аспекти особистості, закладаються основи її соціальної компетентності. Мета дослідження. На основі теоретичного узагальнення досліджуваної проблеми розробити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування основ соціальної компетентності дітей 5-6 років засобами казки в закладах дошкільної освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Використання казки під час формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська роота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу