Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Рябчинська, Оксана Анатолївна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-24T08:50:47Z | |
dc.date.available | 2021-02-24T08:50:47Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Рябчинська О. А. Використання казки під час формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Оксана Анатолївна Рябчинська. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 97 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4549 | |
dc.description.abstract | У час стрімких змін в українському суспільстві та інтегрування України до світового європейського простору проблема входження дитини в соціальне середовище набуває особливого значення. Дошкільний період дитинства – це важливий період онтогенезу, коли здійснюється процес первинної соціалізації дитини, формуються психічні, соціально-моральні, фізичні, духовні, культурні, етичні аспекти особистості, закладаються основи її соціальної компетентності. Мета дослідження. На основі теоретичного узагальнення досліджуваної проблеми розробити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування основ соціальної компетентності дітей 5-6 років засобами казки в закладах дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Використання казки під час формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська роота | uk_UA |