dc.contributor.author |
Собчишин, Світлана Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-24T09:17:22Z |
|
dc.date.available |
2021-02-24T09:17:22Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Собчишин С. М. Психологічна підготовка майбутніх вихователів до організації пізнавально-ігрової діяльності старших дошкільників: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Світлана Михайлівна Собчишин. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 99 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4551 |
|
dc.description.abstract |
На сучасному етапі розвитку суспільства відбуваються кардинальні зміни, зумовлені інтеграцією України до світового співтовариства та переходом на європейські стандарти якості освіти. Особливої актуальності набувають модернізаційні процеси в дошкільній освіті та професійній підготовці фахівців до її реалізації. Науково-технічний розвиток обумовлює необхідність використовувати у дошкільній освіті нові технології навчання, враховуючи дошкільний вік, як сенситивний, найбільш сприятливий для розвитку творчого потенціалу дитини та її пізнавальної активності. Важливо, щоб кожну дитину уже з перших років життя педагоги та батьки мотивували до особистісного розвитку шляхом активного пізнання навколишнього світу, соціалізації в довкіллі, міжособистісного спілкування з однолітками і дорослими. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпірично перевірити експериментальну програму психологічної підготовки майбутніх вихователів до організації пізнавально-ігрової діяльності старших дошкільників. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Психологічна підготовка майбутніх вихователів до організації пізнавально-ігрової діяльності старших дошкільників |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |