Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Собчишин, Світлана Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-24T09:17:22Z | |
dc.date.available | 2021-02-24T09:17:22Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Собчишин С. М. Психологічна підготовка майбутніх вихователів до організації пізнавально-ігрової діяльності старших дошкільників: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Світлана Михайлівна Собчишин. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 99 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4551 | |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку суспільства відбуваються кардинальні зміни, зумовлені інтеграцією України до світового співтовариства та переходом на європейські стандарти якості освіти. Особливої актуальності набувають модернізаційні процеси в дошкільній освіті та професійній підготовці фахівців до її реалізації. Науково-технічний розвиток обумовлює необхідність використовувати у дошкільній освіті нові технології навчання, враховуючи дошкільний вік, як сенситивний, найбільш сприятливий для розвитку творчого потенціалу дитини та її пізнавальної активності. Важливо, щоб кожну дитину уже з перших років життя педагоги та батьки мотивували до особистісного розвитку шляхом активного пізнання навколишнього світу, соціалізації в довкіллі, міжособистісного спілкування з однолітками і дорослими. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпірично перевірити експериментальну програму психологічної підготовки майбутніх вихователів до організації пізнавально-ігрової діяльності старших дошкільників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Психологічна підготовка майбутніх вихователів до організації пізнавально-ігрової діяльності старших дошкільників | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |