dc.description.abstract |
У сучасному інформатизованому і технізованому суспільстві особливої актуальності набувають проблеми окультурення життя, створення і збереження духовності, формування етичної культури, душевної рівноваги, конструктивної поведінки, свідомості й відповідальності особистості. Для початку формування моральних якостей найбільш сприятливим періодом життя людини є дошкільний вік. Адже на етапі дошкільного дитинства закладаються основи моральності особистості, формуються уявлення, почуття, виховуються звички і навички, які спрямовуватимуть подальше її вдосконалення. Дошкільне дитинство є початковим періодом становлення особистості, коли закладаються основи ставлення до навколишнього світу, людей, до себе, засвоюються перші моральні норми поведінки. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов морального виховання старших дошкільників засобами народної педагогіки. |
uk_UA |