Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шаховал, Віра | |
dc.date.accessioned | 2021-02-24T09:40:38Z | |
dc.date.available | 2021-02-24T09:40:38Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Шаховал В. Організаційно – педагогічні умови реалізації індивідуального підходу в роботі з дітьми дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Віра Шаховал. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 123 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4555 | |
dc.description.abstract | Музика як вид мистецтва відкриває людині можливість пізнавати світ і в процесі пізнання розвиватися. Виховна ефективність музичної дії таїться в самій специфіці збагнення музики на рівні музичного сприйняття як художнього спілкування, коли в музичному звучанні сприймаються не просто звуки або структурні елементи, а соціальні відчуття людини, і естетичне переживання полягають в співпереживанні, в співчутті, вираженні радості або горя, дружби або ворожнечі. Сучасний соціально-економічний і духовний стан нашого суспільства привертає особливу увага до питань вдосконалення дошкільної системи освіти і виховання, покликаної розвивати індивідуальність кожної зростаючої людини. Необхідною умовою подолання духовної кризи, що спостерігається, виступає повноцінне музично-естетичне виховання підростаючого покоління, розвитку основ сприйняття музики. Проблема дослідження полягає в пошуку і розробці умов для успішного формування сприйняття музики дітей молодшого дошкільного віку, як засобу розвитку музичності. Вирішення даної проблеми визначило актуальність дослідження. Мета дослідження – розробити та експериментально апробувати науково обґрунтовану модель педагогічної діяльності з формування музичної культури дітей старшого дошкільного віку в процесі проведення свят та розваг в ЗДО. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Організаційно – педагогічні умови реалізації індивідуального підходу в роботі з дітьми дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |