Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Янголь, Галина Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-24T09:46:15Z | |
dc.date.available | 2021-02-24T09:46:15Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Янголь Г. В. Збагачення словникового запасу старших дошкільників засобами мнемотехніки: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Галина Вікторівна Янголь. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 93 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4557 | |
dc.description.abstract | Актуальною проблемою сучасної дошкільної освіти є проблема розвитку мовлення, зокрема розвитку словникового запасу як передумовою сучасного бачення проблеми наступності дитячого садка й школи єдиної, динамічної, перспективної системи виховання й навчання в продовженні вчителями фізичного, психічного, соціального, мовленнєвого розвитку дитини. Мнемотехніка – це схеми в основі яких лежать асоціації, що допомагають запам’ятовувати та відтворювати інформацію. Останнім часом в дошкільних установах прийомами мнемотехніки користуються досить активно у роботу з різними категоріями дітей, з різною метою. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність мнемотехніки у збагаченні словникового запасу дітей старшого дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Збагачення словникового запасу старших дошкільників засобами мнемотехніки | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |