dc.contributor.author |
Дем’янюк, Божена Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-25T06:59:48Z |
|
dc.date.available |
2021-02-25T06:59:48Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Дем’янюк Б. І. Розвиток музичних здібностей учнів початкової школи в процесі ігрової діяльності: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Божена Ігорівна Дем’янюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 143 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4563 |
|
dc.description.abstract |
Розвиток у школярів здатності повноцінно сприймати музику здійснюється за двома тісно пов’язаними між собою напрямами. Перший – це загальноестетичний розвиток, коли в дітей формується здатність розуміти роль і місце музики в житті людини, її багатство і різноманітність, а також усвідомлювати і систематизувати музичні враження, що отримані з навколишнього життя. Другий напрям передбачає розвиток особистісних музичних якостей у цілому і окремих його компонентів, таких як музичні здібності. Мета дослідження – розробити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити методику розвитку музичних здібностей молодших школярів у процесі ігрової діяльності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток музичних здібностей учнів початкової школи в процесі ігрової діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |