ElarK-PNU

Розвиток музичних здібностей учнів початкової школи в процесі ігрової діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дем’янюк, Божена Ігорівна
dc.date.accessioned 2021-02-25T06:59:48Z
dc.date.available 2021-02-25T06:59:48Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Дем’янюк Б. І. Розвиток музичних здібностей учнів початкової школи в процесі ігрової діяльності: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Божена Ігорівна Дем’янюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 143 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4563
dc.description.abstract Розвиток у школярів здатності повноцінно сприймати музику здійснюється за двома тісно пов’язаними між собою напрямами. Перший – це загальноестетичний розвиток, коли в дітей формується здатність розуміти роль і місце музики в житті людини, її багатство і різноманітність, а також усвідомлювати і систематизувати музичні враження, що отримані з навколишнього життя. Другий напрям передбачає розвиток особистісних музичних якостей у цілому і окремих його компонентів, таких як музичні здібності. Мета дослідження – розробити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити методику розвитку музичних здібностей молодших школярів у процесі ігрової діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Розвиток музичних здібностей учнів початкової школи в процесі ігрової діяльності uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу