Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Молчанкіна, Діана | |
dc.date.accessioned | 2021-02-25T08:17:46Z | |
dc.date.available | 2021-02-25T08:17:46Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Молчанкіна Д. Особливості організації творчої діяльності учнів у соціально-педагогічному процесі позашкільних закладів: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Діана Молчанкіна. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 66 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4573 | |
dc.description.abstract | Модернізація загальної музичної освіти вимагає постійного підвищення її якості, оновлення змісту і організаційних форм, а також є найважливішим чинником інтеграції інноваційних технологій, спрямованих на підвищення результативності навчання. Інтенсивні зміни відбуваються нині в музично-педагогічній освіті, яка спрямована на творчий розвиток особистості, здатної до швидкого реагування на можливі зміни навчального середовища, вирішення проблеми адаптації молодої людини в соціумі. Як невід'ємна частина духовної культури, творча діяльність є основою особистісного розвитку та громадським резервом гуманізації суспільства. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування, розробка та експериментальна перевірка етапів та засобів організації творчої діяльності учнів у соціально-педагогічному процесі позашкільних закладів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості організації творчої діяльності учнів у соціально-педагогічному процесі позашкільних закладів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |